Proxima: Veri Zekası ile Pazarlama İyileştirme
Proxima, tüketici markaları için tasarlanmış bir tahmine dayalı veri zekası platformudur. Markaların müşteri davranışlarını tahmin etmelerine yardımcı olarak pazarlama etkinliklerini artırmayı hedefler. Platform, AI Audiences adlı bir özellik sunarak, sosyal medya platformları için özel hedef kitleler oluşturur. Bu sayede, geniş ticari içgörülerden yararlanarak reklam performansını maksimize eder. Proxima'nın sunduğu bu özellik, markaların yüksek niyetli kitleler oluşturarak, pazarlama stratejilerine uygun bir şekilde reklamlarını hedeflemesine olanak tanır.
Ayrıca, Proxima'nın Intelligence Beta özelliği, analitik veriler ve taktiksel kıyaslamalar sunarak, karar verme süreçlerini iyileştirir. Bu özellik, markaların en değerli tüketici gruplarını, ürün tekliflerini ve sorunlu alanlarını anlamalarına yardımcı olur. Proxima'nın algoritmaları, edinim maliyetini (CPA) ve reklam harcaması getirisini (ROAS) sürekli olarak iyileştirmek için öğrenmeye devam eder. Başarılı markalar tarafından takdir edilen Proxima, benzersiz veri zekası yetenekleri ile dikkat çekmektedir.